Havenvoorns
Moderator: Vincent Derks
4 berichten • Pagina 1 van 1
Havenvoorns
Hallo allemaal,
Weet iemand tot wanneer het goed vissen is in de havens? Ik wil mijn nieuwe hengel namelijk nog uitproberen in de havens, toch leuk die dikke voorns op en 4tje.
Groeten,
Willem
Weet iemand tot wanneer het goed vissen is in de havens? Ik wil mijn nieuwe hengel namelijk nog uitproberen in de havens, toch leuk die dikke voorns op en 4tje.
Groeten,
Willem
-

Wallem - Weet van wanten

Re: Havenvoorns
Ik doe het altijd tot ongeveer April dat ligt natuurlijk wel aan het weer gr koos
- koos
- Beginnend gebruiker

Ok, denk dat het met deze temperaturen wel zal lukken tot april.
-

Wallem - Weet van wanten

Nou het is gelukt:
Vandaag ben ik voor de derde keer de haven in gegaan met mijn vliegenlat, en ik heb in het zonnetje echt HEERLIJK gevist. Bij de havenvisserij heb ik nooit meer dan 5 vissen op een dag gevangen, vandaag weren het er 10! Ze waren niet echt heel groot, zo rond een centimeter of 20, maar ze weren heel fel en ze trokken mijn viertje helemaal krom. Soms spongen ze zelfs het water uit tijdens de dril! De aanbeten waren wel echt heel pietluttig, bij ieder tikje moest ik aanslaan, en dan had ik nog steeds heel veel missers, en 1 losser.
Hier heb ik wat foto's op een rijtje gezet:

Mijn hengeltje boog aardig door bij elke vis, ze hadden er zin in!

Alle vangsten bestonden uit blankvoorn.
Ik heb alle vis op een goudkop red tagje gevangen, maar dan met een roze staart(pink tag dus
)
Visgroeten,
Willem
Vandaag ben ik voor de derde keer de haven in gegaan met mijn vliegenlat, en ik heb in het zonnetje echt HEERLIJK gevist. Bij de havenvisserij heb ik nooit meer dan 5 vissen op een dag gevangen, vandaag weren het er 10! Ze waren niet echt heel groot, zo rond een centimeter of 20, maar ze weren heel fel en ze trokken mijn viertje helemaal krom. Soms spongen ze zelfs het water uit tijdens de dril! De aanbeten waren wel echt heel pietluttig, bij ieder tikje moest ik aanslaan, en dan had ik nog steeds heel veel missers, en 1 losser.
Hier heb ik wat foto's op een rijtje gezet:

Mijn hengeltje boog aardig door bij elke vis, ze hadden er zin in!

Alle vangsten bestonden uit blankvoorn.
Ik heb alle vis op een goudkop red tagje gevangen, maar dan met een roze staart(pink tag dus
Visgroeten,
Willem
-

Wallem - Weet van wanten

4 berichten • Pagina 1 van 1