Even voorstellen..

Bespreek hier de algemene en offtopic zaken

Moderator: Vincent Derks

Re: Even voorstellen..

Berichtdoor Vincent Derks » do feb 18, 2010 9:33 pm

Hoi Christoph,

Welkom op het forum! Leuk om een iemand van een andere nationaliteit op het forum te zien.

Voor wat betreft de taal... het is prima te volgen, heel knap voor iemand die pas een goed half jaar Nederlands heeft geleerd!

Gr, Vincent
Afbeelding
Vincent Derks
The Big Boss
The Big Boss

Berichtdoor Baitcaster » za feb 20, 2010 8:12 pm

Dank je wel !

Ik doe mijn best.

Gr,

Christoph
Baitcaster
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker

Berichtdoor WalterB » ma aug 23, 2010 5:31 pm

Goedendag,

Ik ben Walter 22 jaar oud/jong en ben in het weekend woonachtend in Boskoop.
Doordeweeks zit ik op een kazerne in de buurt van eindhoven.
Ongeveer 4 jaar geleden ben ik begonnen met vliegvissen, zag het altijd op tv en wou het zelf ook een keer proberen.
Dus ik ben toen naar een hengelsportzaak gegaan en heb daar een hengeltje gehaald + een paar vliegen.
Nog geen jaar later ben ik terug gegaan naar die zaak want ik wou me eigen vliegen beginnen te binden ( owja ik was toen echt verslaafd :mrgreen: )
En nog geen jaar later was ik die verslaving weer kwijt geen idee hoe het kwam maar ik denk door een uitzending naar Afghanistan.
afgelopen zomer vakantie heb ik me kamer verbouwd en 3x raden wat ik daar tegen kwam!
Dus ik begon weer met vliegvissen alleen het binden ben ik een beetje verleerd maar die draad zal ik ook zo weer oppakken hoop ik (ehhmmm ik heb me verslaving weer gevonden)
Verwacht a.u.b nog niet te veel van mijn bind kunsten maar de basis beginselen snap ik.
Ik zal waarschijnlijk veel bij de afdeling bindpatronen te zien zijn maar dan niet met tekst maar om ideeen en hulp vragen en dat soort dingen op te doen.
Nou dat was het denk wel z'n beetje denk ik, bij vragen ? (lees ik ze graag)

MVGR

Walter
WalterB
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker

Vorige

Keer terug naar Algemeen